luni, 12 mai 2008

Ne pregatim pentru “testarea finala” …. BANCHETUL

Adio cafele la balena, adio amenintari cu transferul in trupa de balet, adio cu imprumuturile cursurilor si mancatul la cantina.

Fiecare apucam pe drumuri diferite. Am fost colegi, ne-am inteles, dar ne-am si certat. Ne amintim cand nu aveam nici un chef sa mergem la cursuri sau la seminarii, insa mergeam cu hainele imbibate de miros de mancare…. fie de la cantina din Puschin sau de cea de la Negruzzi. Amintiri placute cand nu aveam decat cate mii (lei vechi) in buzunar si faceam cheta impreuna cu amicii din “bisericuta noastra” sa mancam la cantina.. Vom spune adio si intalnirilor si petrecerilor din camerele de camin.

Nu realizam prea bine acum ca nu ne vom mai revedea… pentru ca suntem ocupati cu examenele si cu licenta. Doar dupa licenta probabil vom realiza ca ne lipsesc foarte mult chiar si colegii cu care ne ciondaneam mereu si chiar profesorii in fata carora nu deschideam gura de frica .

Acum nu ne ramane decat sa facem schimb de numere de telefon pentru ca poate pana acum nu am facut-o fie pentru ca nu consideram necesar ( nu imi trebuie numarul lui / ei , nici macar nu merge la facultate sa imi imprimute cursurile) , fie nu am avut ocazia.

Dar pana atunci mai este…. mai avem cursul festiv si ce este mai greu…. BANCHETUL

Un comentariu:

Ioana spunea...

Ce amintiri placute.